fredag 2 november 2012

Kristallkrona

Som jag skrev i min presentation att jag skapar i taggtråd. Jo, Jag har gjort En sak som jag är ganska stolt över. En kristall krona med virad GAMMAL rostig taggtråd.
Det va inte det lättaste, tråden bara föll sönder när jag arbetade me den. Men efter mååååånga timmars knåpande så blev den klar! :)
Jag har en till som ligger och väntar på ihopmontering.. Men det lär dröja! :)

Inköpsställen:
Spikband, ståltråd: Byggmax
Taggtråd: fick av Morbror :)
Kedjor, ringar: Bauhause
El sladd, stickkontakt: ÖoB
GlobGlödlampa: Möbelhuset
Kristaller: Sala silvergruva

5 kommentarer:

  1. Duktig du är!! Dolda talanger :)
    Kanske ska byta yrke?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Taaack!! :)
      Njaaa, jag håller mej till hobby nivå ett tag till.. Men senare kanske.. ;-)

      Radera
    2. Taaack!! :)
      Njaaa, jag håller mej till hobby nivå ett tag till.. Men senare kanske.. ;-)

      Radera
  2. Svar
    1. Tack fina du!!! <3
      Och tack för att du pushat mej till att göra det här, de är ju super kul!! :)

      Radera